SELIM SE!

100 bofora se sele na novu adresu:
100 bofora.net

možete nastaviti surfati starim blogom, a možete i škicnuti što je novo na: 100 bofora.net

Presvučene puce.

1.3.13



..ili botuni, botunići, dugmad ili dugmići. Skoro pase izgubio onaj obris s početka priče kada sam zamislila ovo  da bude puno više priče nego sad. Pa u pauzi… 

Presvlačenje puca je zgodno jer možete imati dekor kakav vam odgovara, bez da preokrenete pola grada (ili interneta) za pravim koji bi ogovarao. Postoje plastični i metalni – ovisno o finalnom proizvodu. Ovisi i kakvi su straga – imaju li samo ušku (wire back), ili ovako kako sam ja kupila s grbom s dvije rupice,  a mogu biti i bedževi ili ravni ako ih planiramo lijepiti na podlogu.


Alat koji dođe za njihovo sastavljanje je vrlo jednostavan i ako su u pitanju dvije ili tri puce, može se proći i bez njega, ali ako planirate spajati desetke komada, onda su ovi kalupi ok. Po stoje i preše i kliješta…
Ja sam se dugo premišljala i još ustvari razmišljam i pokušavam dokučiti nešto – što mi valjda nitko neće reci – a to je – koliko ustvari mogu držati ovakve puce. Ona je spojena i drži samo oblikom. Nikakva se deformacija okvira ne događa. Stražnji dio samo sjedne u prednji i krpica između. 

Može li se od njih očekivati neka druga  - do ukrasna funkcija? Mogu li oni uopće biti dio neke male torbe, bez da se raspadnu u dva – tri dijela?
Ne znam. I zato što ne znam – poslala sam već nekoliko probnih primjeraka mojim dragim curama na testiranje. Ne znam da će ijedna od vas pročitati ovaj tekst do kraja…  ali imam još par testnih – pa ako je koja voljna… zapisujem...

I ovo se čini zanimljivo

6 comments

  1. Možeš i mene staviti na popis testerica :)
    Baš mi treba nešto šareno - crveno, zeleno, bijelo - za novu torbu

    Pozdrav
    Ina

    OdgovoriIzbriši
  2. Izvrsno, nadala sam se da ces se bas ti javiiti. Idemo na pp! Saljem ti i par praznih!

    OdgovoriIzbriši
  3. danas sam se sjetila da nisam komentirala botune. razlog - dok sam prišivala botun, razdvojio se :/
    palo mi je na pamet da nije zbog toga što je presvučen tankim pamukom pa sam jedan od onih praznih presvukla debljom tkaninom. taj se drži :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ozbiljno! da deblji bolje drže? sad, je li ovaj s kukicom ili ovaj s "grbom". ovi s grbom su jako loši, budem napisala post i o tome. Nabavila sam još jednu treću vrstu i ta je bas profi.
    Još sam pročitala da je dobro kad se materijal predhono namoči vodom.

    OdgovoriIzbriši
  5. ovaj s grbicom, čak sam dala maloj da ga ona testira - čitaj: provuče konac i vitla s njim po zraku :lol

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images