SELIM SE!

100 bofora se sele na novu adresu:
100 bofora.net

možete nastaviti surfati starim blogom, a možete i škicnuti što je novo na: 100 bofora.net

The Lucy Tunic - recenzija haljetka

2.4.13


Obećala sam recenziju kroja haljetka sa Shwinand Shwin kojeg sam nedavno sašila - i objavila ovdje na blogu.
Počet ću sa samim krojem, koji je generalno dobar, ali priprema za tiskanje nije. Kroj dolazi u obliku 8 komada A4 papira koje treba isprintati i pospajati. Iako se radi o milimetrima, ja od kupljenog kroja očekujem da linije pri spajanju budu spojene. Ovdje se i na pomoćnoj slici koja prikazuje kako se spaja tih 8 papira vidi da je linija za preklop na sva tri mjesta izmaknuta. Prvi gaf. Kao što rekoh – nije katastrofa ali kad je već na prodaju – onda mora biti pic!


Također je malo nezgodno  objašnjeno koji dio se treba preklopiti, a koji samo rezati. I općenito vrlo malo objašnjavanja kroz kroj, tako da možda i nije za početnike – iako na kraju imaju dva lista savjeta kako šivati, ali vrlo općenito.
Jedna od opcija haljetka je da se može nositi obostrano. Prije nego sam preuzela kroj sam s mamom i šogoricom par dana mozgala kako su puce postavljene u tom slučaju. Nikako mi se nije sviđala ideja da ušivam dvije puce jednu iznad druge i nadala sam se nekom ludom drugačijem rješenju. Međutim, ništa od toga, osim preporuke da u toj verziji koristimo laganije puce.
Za moj haljetak sam odabrala malo deblju šarenu tkaninu za vanjsku  i laganu također pamučnu za unutrašnju. Koristila sam i međupostavu (pamučni flizelin). I već dok sam rezala mi se činilo da bude velika gužva oko džepova, pa njih nisam podstavila flizelinom.
DA, džepovi - možda i nije najsretnije rješenje s džepovima ušivenim u bočni šav. Za ovu veličinu – 3 (inače kroj dolazi u veličinama 12 mj, 2, 3, 4, 5 i size 6) su vrlo nezgodni – rukica zapne i teško se vadi. Možda ipak verzija da se džep našije na haljetak.
Mogu se dodatno i pohvaliti kako sam dobila komentare (i ovdje na blogu i u živo) da mi je ispao puno bolje njego samoj dizajnerici. Što onda ipak govori da je dobar kroj – ako onaj koji uči napravi bolje od učitelja, je l.
Definitivno ću sašiti još koji haljetak, malo deblje podstavljen, da bude baš kao ogrtač za prelazni period... a i neke mame su se već najavile da bi htjele i za sebe takav ogrtač. Za tu svrhu trebaju modifikacije kroja, primjerice ušivak za prsa i sl.

I ovo se čini zanimljivo

0 comments

Pokreće Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images