SELIM SE!

100 bofora se sele na novu adresu:
100 bofora.net

možete nastaviti surfati starim blogom, a možete i škicnuti što je novo na: 100 bofora.net

Fotografija na internetu - za kreativce

6.3.16

Lanena torba - foldable linen shopper 
Prvi put pišem o fotografiji. Za blog, kao i za sve ostale društvene mreže fotografija je iznimno bitna. Puno su me puta pitali tko mi fotka krpice, hvalili ideje i kadrove. Hvala na tome. Ja sama to radim, naravno uz pomoć ukućana koji nerijetko onda služe da pridržavaju instalacije svjetla (čitaj: lampe, ručne svjetiljke) kojih se ja dosjetim. Iako to na kraju ispadne zabava za cijelu obitelj, ne činim to tako često.

Isto tako često mi se čini da se ljudi demotiviraju i ne žele se odvažiti na taj korak objavljivanja svojih rukotvorina, jer eto - nemaju profi foto aparat.

Danas pametni telefoni mogu iznijeti fotografiju, posebno ako se izabere dobar sowtware, pametno se iskoriste alati za naknadnu obradu. Po meni nije nikakva sramota koristiti filtere ili slična podešavanja - naravno ako ona u konačnici pridonesu to vjerljivom prikazu predmeta koji se želi prezentirati. Primjerice iznimno je teško fotografirati zelenu boju, fluorescentne boje također je teško prezentirati. U takvom slučaju je prihvatljivo, ako u naknadnoj obrati dobijemo ono što vidimo u stvarnosti. Jasno je da ako želite proizvode plasirati putem interneta da morate očekivati da će reakcija krajnjeg kupca biti razočarenje, ako dobije nešto što ne sliči na fotografiji koju je vidio na interentu.
Osim pametnih telefona, jasno tu su i kamere koje ako ih možete priuštiti, zahtijevaju dosta znanja i angažmana. Ali za sada, zaista - pametni telefon je za početak stvarno dovoljan!

No, kako ja to radim, odnosno moja top-tri savjeta.

Dnevno svjetlo je za mene najbolje svjetlo. Ukoliko nešto moram fotkati na večer ili rano u jutro - onda mi treba sva sila organizacije da bi to ispalo prihvatljivo. Tako za početak, nikome se ne žuri, pričekajte dan - jednostavno!

Bjelina - ah, ta bijela pozadina. Da, bijela pozadina je ključna. Ona proizvod dovodi u fokus i mislili se mi - je li to standard ili trend. Može nam se činiti nešto lijepo i na lila podlozi ili na drvenoj dasci - ali ništa neće tako profesionalno izgledati kao bijela pozadina.

Podlošci za jelo fotografirani na bijloj pozadini
Ja uzmem arak bijelog papira, nalijepim ga na zid - i to je to. Također jednostavno. Također može se staviti i paravan sa strane, kako bi svjetlo bilo još ujednačenije. Vidi se i iz ovih fotografija da ta bjelina nije najbjelije nešto što ste sreli, ali je puno bolji efekt bijelog papira, nego bijelo zida.

Bijeli papir korišten kao pozadina
Bijeli papir kao pozadina

Unesite stvarnost. Za svaki proizvod možete pripremiti četiri do pet fotografija. Sve preko toga je previše. Možete ih napraviti i više, ali objavite prvo tih pet kojima ćete pokazati sve što taj proizvod predstavlja. Ono jednako važno kao i bijela podloga je stvarnost. Želimo vidjeti kako proizvod funkcionira u upotrebi. Ok, svi znamo kako funkcionira i čemu služi podložak za čaše, ali mi ga želimo vidjeti sa čašom.

Podlošci za čaše 
Ne manje važno ali nije neka mudrost, neka predmet bude u svom najboljem izdanju. I predmet i okolni rekviziti. Neki će primijetiti da na gornjim podlošcima nisam baš dobro pošišala končiće nakon šivanja - to je možda nekad i prihvatljivo, ako je decentno - ali ovako "čupavo" nije prihvatljivo. Isto vrijedi i za rekvizite, neka bude reprezentativno. Truo voće, zaostala nepostrugana etiketa ili neopeglane tkanine mogu smanjiti pozitivan dojam fotografije. Ne zaboravite u napomeni objasniti da rekviziti, naravno nisu na prodaju!

To je to od mene! Odvažite se i pokažite svoje rukotvorine, vještine. Pogledajte i ostale tekstove koje sam pisala "za kreativce"!

Poslovni plan - za kreativce
O blogu za kreativce
Društvena mreža za kreativce
Sama svoja gazdarica - domaća radinost
Facebook za kreativce

Veselo stvaranje!!!


Fotografiranje predmeta "u stvarnosti"

I ovo se čini zanimljivo

0 comments

Pokreće Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images