SELIM SE!

100 bofora se sele na novu adresu:
100 bofora.net

možete nastaviti surfati starim blogom, a možete i škicnuti što je novo na: 100 bofora.net

Pranje tkanina prije upotrebe

24.3.13



Zašto? Zašto? Pamuk je poznat po skupljanju. Stoga je potrebno tkanine prije upotrebe oprati.  Pa ne bude se TOLIKO baš skupio? O bude. Bude! Ako je na deklaraciji primjerice napisano da je skupljanje 1-2 % to znači da bi se pokrivač duljine 2 m mogao smanjiti i za više od 2 centimetra. Također treba istog računa voditi i o podstavi i međupodstavi, koja moža (zasigurno) ima neki drugi omjer skupljanja.

Ja svoje krpice perem bez deterdženta  u toploj vodi, na primjerenoj temperaturi za konačni proizvod.
Nekad je teško odoljeti i ne baciti se odmah na isprobavanje novih dezena, boja… ali najbolje- vjerujte mi -  je odmah s vrata sve pobacati u mašinu. Kasnije neće doći do zabune, je li koji komad opran prije ili nije.

Što očekivati… za očekivati je puno zgužvanih tkanina, s puno zapetljanih konaca na rubovima. To je normalno i naravno - treba uzeti i to u računicu kad kupujemo materijal - da ne bi bile na knap.


Da se ogradim: ovdje pišem o stvarima za koje sama smatram zanimljivim ili me je netko nešto slično pitao i da bi bilo od općenito od koristi. Ovo o čemu pišem nije moja profesija niti sam učila takve škole. Ovo pišem sve u dobroj namjeri iz svog iskustva.



I ovo se čini zanimljivo

1 comments

Pokreće Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images