SELIM SE!

100 bofora se sele na novu adresu:
100 bofora.net

možete nastaviti surfati starim blogom, a možete i škicnuti što je novo na: 100 bofora.net

Pregača - pomozi mi da sam

15.1.17



Pomozi mi da to učinim sam - moto je Montessori pedagogije. Ove pregače su rađene prema kroju jedne odgajateljice. Posebne su jer ih djeca (uzrast 3-6 god) mogu same obući i skinuti kada to žele. Nema vezivanja i odvezivanja. Elastičan dio koji ide oko vrata i pasica na čičak. 
Prve sam ovakve pregače izradila za grupu starije kćeri. Tada su bili starije jaslice. Danas je to predškolska grupa i pregače su još uvijek s njima. Uredno se koriste, peru, suše, peglaju, ne štede i još uvijek su u pogonu i u super stanju.

Isto mogu reći i za naše pregačice koje sam negdje u isto doba sašila. I zaista je nevjerojatno da kroj odgovara uzrastu od tri do šest godina. 




Ono što mi se sviđa kod razmišljanja Marie Montessori je sam status te pregače. Ona nije samo zaštita odjeće i djeteta da se ne uprljaju. Oblačenjem pregače započinje jedna aktivnost i dijete preuzima neku ulogu. Svlačenjem pregače ta aktivnost završava. Ona definira jedan posao, jedan zadatak. 




Važno nam je da naše pregače imaju svoje mjesto, a isto tako da ih se donosi na pranje. 



Krojevi za ovakvu pregaču se mogu naći na internetu i nisu komplicirani. Preporučam krenuti odavde : blog.mamaliberated.com

I ovo se čini zanimljivo

1 comments

Pokreće Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images