SELIM SE!

100 bofora se sele na novu adresu:
100 bofora.net

možete nastaviti surfati starim blogom, a možete i škicnuti što je novo na: 100 bofora.net

Balzam za usne iz bakine apoteke

13.5.17



Razmišljali smo o poklonima za zahvalu za malu zabavu koju smo planirali pripremiti. Moja starija kći je predložila da izradimo nešto. Naravno, ne bismo mi bili mi, kada ne bismo nešto izradile. Samo što? I tako smo se upustile u avanturu izrade prirodne kozmetike.

I tako smo se upustile u avanturu izrade prirodne kozmetike. Potrebne su posudice, pčelinji vosak, kokosovo ulje i eterično ulje po izboru. Mi smo koristile eterično ulje mandarine. Na ručni ribež sam naribala pčelinji vosak i rastopila u lončiću. Pazite smjesa je vrlo vruća i ovaj korak nikako nemojte prepustiti malim pomagačima. Koristila sam vosak koji nije izbijeljen i lako ga našla u trgovini zdrave hrane. Dostupan je vosak u kocki koji se treba ovako naribati, a dostupan je i pčelinji vosak u ljuskicama, koji onda nije potrebno ribati. Osim toga pčelinji vosak koji smo koristile je žuti nepročišćeni vosak koji ima miris meda. Ovdje mogu reći da sam i lončić, a i ribež otpisala nakon ove avanture. U omjeru 2:1 sam u otopljeni vosak dodala kokosovo ulje.



Koristila sam kokosovo ulje bez mirisa, iz razloga što sam već planirala iskoristiti Aromarino esencijalno ulje mandarine, a i pčelinji vosak je unio svoju aromu, tako da nisam htjela da mi miris kokosovog oraha dominira i preuzme ovu mediteransku kombinaciju. Obično kokosovo ulje bi svakako bilo bolje, jer je bogatije vitaminom E - baš onim vitaminom koji je izvrstan pomagač u njezi kože. Recepata ima raznih, a osnovni sastojci su nam dostupni u specijaliziranim trgovinama organskih proizvoda i prirodne kozmetike. Na kraju svega smo kapnule kapljicu eteričnog ulja i eto - dobile smo balzam za usne koji ne sadrži kemikalije, konzervanse...



Objavljeno na Večernjakovoj blogosferi:

I ovo se čini zanimljivo

0 comments

Pokreće Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images