SELIM SE!

100 bofora se sele na novu adresu:
100 bofora.net

možete nastaviti surfati starim blogom, a možete i škicnuti što je novo na: 100 bofora.net

ko ko - ko ko - ko ko da - zrno meni - vama dva!

22.3.12


Nisam zabušavala, ali evo, ruku na srce nisam baš imala vremena! Kuham i fotografiram i mijenjam pelene i šećem i vodim u vrtić i vraćam se s posla… ali nikako sjesti za mašinu. Čak nisam ni vidjela da su neki komentari osvanuli na playgroundu!!!
I nisam htjela da kuhanje prevagne u sadržaju… da se tako „natjeram“ da nađem više vremena za šivanje. Ma, ne znam ustvari – nema isprike!

 
No, pripreme za Uskrs su tu. Kokice… None je bila u posjeti i donijela jednu mustru za koku iz trokuta. Ali meni  je ovo bilo puno lakše raditi  iz pravokutnika iz ovog tutorijala sa rileyblakedesigns.com/

Znači  treba pravokutna krpica, malo filca, par puca (dugmića, botuna) i nešto čime će se kokice puniti... Jednostavno - u četiri ravna šava je je gotovo!
I tata je isto sudjelovao - što jest, jest - red je spomenuti da je rezao kreste.
I baš u ovo doba pred Uskrs u jaslicama je mala naučila pjesmicu







pi pi – pi pi – pi pi – pi
mama,  mama gdje si ti.
ko ko – ko ko – ko ko – da
evo djeco tu sam ja.

pi pi – pi pi – pi pi – pi
gladni smo ti mama mi
ko ko – ko ko – ko ko – da
zrno meni – vama dva!

I ovo se čini zanimljivo

0 comments

Pokreće Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images