SELIM SE!

100 bofora se sele na novu adresu:
100 bofora.net

možete nastaviti surfati starim blogom, a možete i škicnuti što je novo na: 100 bofora.net

Jesenski stolnjaci na ramenu...

10.9.12




Mali upliv u dio novih krpica koje sam nabavila. Ruku na srce – to su krpice za stolnjake. Sjetite se  - imale ste negdje kod neke tetke takvu napicu, ako ne već doma. Ne marim, sretna sam što sam uopće našla za kupiti pamučno printano platno. Ajde - tko ne bi nosio stolnjak preko ramena ove jeseni???

Predstavljam vam tri verzije torbica. Kombinacija je dosta… Džepovi s velike na maloj, male naramenice na srednjoj - srednja na maloj... Boje su također u igri. Ajde - dobre sam volje i još malo na godišnjem.
 pa ako vas je dohvatio moj mig – znači da već birate – jer ste izabrane pronositi dobre krpice playgrounda uokolo...


Velika jesenska

Ovu sam ja već pronosala i u vrtić i na pjacu i na dječji rođendan, tako da je prošla test. Reverzibilna je… za dane kada je puno sitnih bitnih stvari u torbi okrenem velike džepove unutra. Kada se ide u park i mora se ponijeti baš sve što je princeza zamislila i biti na dohvat ruke – veliki su džepovi više nego dobrodošli izvana

Dovoljno je velika za ozbiljnu kupovinu u dućanu. Dimenzije su: širina 38 cm, visina 42 cm.



Srednja jesenska




 
Također reverzibilna sa dvije široke ručke. Širine 28 cm i visine 35 cm – što znači da se fino s njom može i na posao s nekim svežnjem  A4 papira (da ne napišem na faks ili strani jezik… ili gdje već idete s fasciklom…)
Zamišljena ipak da je džep unutra, ali u ovoj verziji – ako se probudite sa tisuću cvjetova u kosi – može naravno i s cvjetnom eksplozijom izvana.





 
Mala jesenska 


Jednostavna. Iako najmanja u ovom krugu – nije tako mala po centimetrima. Širina 26 cm, visina 29 cm.
Dva džepa s jedne i druge strane… možda za đir do knjižnice?


Da... stavit ću i kako se to radi! Hoću!

I ovo se čini zanimljivo

1 comments

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    An Thái Sơn chia sẻ trẻ sơ sinh nằm nôi điện có tốt không hay võng điện có tốt không và giải đáp cục điện đưa võng giá bao nhiêu cũng như mua máy đưa võng ở tphcm địa chỉ ở đâu uy tín.

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images