SELIM SE!

100 bofora se sele na novu adresu:
100 bofora.net

možete nastaviti surfati starim blogom, a možete i škicnuti što je novo na: 100 bofora.net

Kako se to radi - blog u stvarnosti

3.4.17


Sama ideja suradnje s knjižnicom mi itekako laska. No, ako bih igdje voljela da se priča o mom blogu - to bi svakako bila knjižnica i u dubini bloga, sretna sam zbog toga. S druge strane - izložba... huh. Zaista što izložiti? Ruku na srce, moje krpice nisu neko posebno majstorstvo. Što nam govori jedna lanena korpa za kruh? I kada sam pogledala u svoja skrovišta, malo je toga bilo zgotovljeno.

Unatoč tome sam isti tren pristala. I dok sam ja razmišljala, razmišljala je voditeljica knjižnice na čiju je inicijativu i sve krenulo i sve se nekako poklopilo - od ideje do naslova izložbe.


Kako se to radi - jedna je od glavnih kategorija na blogu i odabran naslov izložbe. U malom izložbenom prostoru knjižnice izloženi su svi koraci stvaranja jednog jednostavnog komada koji svatko može uz malo truda izraditi na šivaćoj mašini. A izložena je i moja prva šivaća mašina s kojom je i počelo pisanje ovog bloga.


Jednostavne upute za izradu, grafički su prilagođene prostoru i izložbi prate izložene komade. Takvih šest - sedam uputa tematski su posložene preko dva izloga knjižnice. Izložba je zamišljena da se promatra izvana, no kada posjetitelj uđe u knjižnicu može se približiti samim komadima i uvjeriti se u jednostavnost izrade svakodnevnih predmeta koji su izloženi.


Ideja izložbe, kao i samog bloga koji predstavlja je potaknuti posjetitelje da se prvo zapitaju - zašto šivaća mašina njihove bake ili tete stoji neupotrebljiva. Jednostavni u uporabni predmeti koji će podići kvalitetu svakodnevnice mogu nastati u vašem domu, u okruženju obitelji.


Nadam se da sam uspjela u naumu.




I ovo se čini zanimljivo

0 comments

Pokreće Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images