SELIM SE!

100 bofora se sele na novu adresu:
100 bofora.net

možete nastaviti surfati starim blogom, a možete i škicnuti što je novo na: 100 bofora.net

Babarin (podbradnik, slinček…) – kako se to radi

7.4.13



Iz spomenute knjige koju proučavam ovih dana Bend-the-RulesSewing, dobila sam ideju da napravim babarin, podbradnik iliti slinček. 
Neću uopće ulaziti u korisnost te stvari, samo u ono da ih treba imati uvijek na hrpi i da se ne treba nešto previše emotivno vezivati uz njih. Oni koji prežive početke dohrane – sigurno će stradati u počecima samostalnog hranjenja – tako da trebaju biti jednostavni i perivi i treba ih biti PUNO!

Od autorice knjige sam preuzela oblik podbratka, ali ostale njene naputke sam zanemarila. Ona u svojoj želji da svine pravila šivanja, savjetuje da uzmemo prednji i stražnji dio tkanine i da na njih ucrtamo oblik podbradnika, da prošijemo i da onda iz tog kvadrata režemo pokraj prošivenog. Meni to nije nikako odgovaralo jer sam vrlo škrta, kad su u pitanju moje krpice i ne volim kad ima previše ostataka od rezanja. Zato sam ovdje iskoristila maksimum. Evo:

Ja sam svoj podbradnik ovako izradila:
Kako sam rekla već ja sam oblik iscrtala po uzorku iz knjige, ali vrlo jednostavno se može po nekom podbradniku koji  već imate iscrtati na komad papira ovaj jednostavan oblik.

Sredinu koja ostane nakon izrezivanja sam iskoristila za ušivanje uzorka na prednju stranu podbradnika. U jednom slučaju sam izrezala srce, a u drugom sam rasjekla brodić na jedra. 

Te uzorke sam ušila na prednju stranu podbradnika. 


Okrenula sam prednju i stražnju vanjsku stranu sučelice i prošila, ostavljajući neprošiveni otvor za okretanje. 


Preokrenem i dobro ispeglam i izravnam rubove.
Opšijem još jednom rubnim šavom, kojim ujedno i zatvaram ostavljen otvor. 

Ostaje još odabrati – kako kopčati podbradnik – opcije su ušiti čičak ili utisnuti druker.


I ovo se čini zanimljivo

0 comments

Pokreće Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images