SELIM SE!

100 bofora se sele na novu adresu:
100 bofora.net

možete nastaviti surfati starim blogom, a možete i škicnuti što je novo na: 100 bofora.net

Danas sam napravila: zastavice za djevojčicu i dječaka

8.1.14

Duljina spleta je nešto dulja od 150 cm. Zastavice su visine oko 14cm. Po sedam zastavica je u nizu. Izrađeno od pamučnog platna!

Za djevojčicu sam odabrala ružičasti točkasti uzorak od kojeg sam izradila i rubnu traku. Koristila sam dizajnerske uzorke White Happier Garden i Penny Lane od Deena Rutter za Riley Blake Fabrics.





Za dječaka sam odabrala mornarske uzorke: plave na prugice, nebesko plavu jednobojnu i veseli uzorak na brodiće. Porubila sam ih trakom na crvene prugice koju sam također sama izradila.











I ovo se čini zanimljivo

1 comments

  1. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ!!!!


    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images