SELIM SE!

100 bofora se sele na novu adresu:
100 bofora.net

možete nastaviti surfati starim blogom, a možete i škicnuti što je novo na: 100 bofora.net

Jaja od filca bodom obamet

16.3.17



Blagdani nas uvijek posebno inspiriraju da se bavimo ukrašavanjem našeg doma. No za Uskrs je to nekako posebno. Možda se ne čini, ali posebnije je od Božića. No, budući da Uskrsu prethodi vrijeme propitivanja i osobne refleksije, za razliku od veselog adventskog razdoblja pred Božić - nikako ne znači da su pripreme manje prisutne.
Ako zamislimo godinu kao jedan dan, onda bi Uskrs bio početak tog dana. Sve se budi, u ostalom kao i proljeće koje je pred nama. Sama slika uskrsnuća se predstavlja kroz simbol jaja - novi se život rađa iz tvrde naoko neprobojne ljuske, tako i mi započinjemo ukrašavanjem.

Tkanine izrezane u obliku jaja i jednostavan bod obamet, je poziv svima da krenu s pripremama. Iako se ovako izrezani oblici filca mogu nekim jednostavnim bodom izvesti i tako dodatno ukrasiti - ja sam baš za ovaj prvi post na temu Uskrsnih ukrasa to preskočila. Pratite na mom Facebook profilu ostale ideje za ukrašavanje jaja od filca, a sada prionimo na ovaj jednostavan projekt.



Što mi treba: osnovni šivaći pribor - igla i konac (koristila sam Unitasov runolist), iglice tkanine, filc punjenje. Vještine - osnovni bod obamet.
Već sam pisala o osnovnim bodovima za ručno šivanje, ali nije teško ponoviti. Bod obamet ili rubni bod je jedan od osnovnih bodova i vrlo je jednostavan. Ono što je važno za njega reći je da se bod radi s desna na lijevo - što mnoge možda buni. Dakle, napreduje se u smjeru kazaljke na satu, ali se sam bod ubada unatraške. Nadam se da će ove slike pomoći.



Važno je ovdje započeti oko pola centimetra od samog vrha jaja gdje će se formirati visilica. Kada smo obrubili više od pola jaja možemo ubaciti punjenje. A završni bod se zavlači pod prvi bod. I tu nećemo prekinuti konac, nego ga provući još jednom unazad i vezati sigurnosni čvor, ostavljajući ustvari dugački bod da visi van i služi da objesimo gotov ukras.




Kada ste napravili nekolijo ovakvih jednobojnih jaja, možete pustiti maštu na volju i nekim vezom ih ukrašavati.

Veselo šivanje!

I ovo se čini zanimljivo

0 comments

Pokreće Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images